Podczas #ZostańWDomu w mediach społecznościowych #VolleyWrocław rozgrywał się konkurs dla kibiców – #VolleyKalambury. Siatkarki zamieniły się w zwierzęta i przygotowały zagadki dla kibiców.
#VolleyKalambury z założenia miały być odskocznią od pozostania w domach podczas początkowych tygodni pandemii koronawirusa. Rozgrywki złożone były z 21 rund, w trakcie których kibice odgadywali zagadki przygotowane przez drużynę i sztab szkoleniowy. Pokazujący mieli za zadanie jak najlepiej odwzorować swoje ulubione zwierzę.
Rozgrywki odbywały się na klubowym Instagramie, a dodatkowe podpowiedzi można było znaleźć na TikToku. Gra została dwukrotnie przerwana z powodów technicznych – serwis usunął konto klubowe na Instagramie. Mimo odwołań od tej decyzji – wrocławskiemu klubowi nie pozostało nic, jak budować swoją instagramową społeczność na nowo.
Podczas wybranych rund uczestnicy mieli także dodatkową pomoc w postaci Kart Mocy od sponsorów i partnerów #VolleyWrocław. Były to między innymi:
Dzięki Kartom Mocy część rund była podwójnie punktowana, można był uzyskać dodatkowe podpowiedzi do zagadek, a także pula nagród sukcesywnie się powiększała. Zwycięzcy otrzymali klubowy T-shirt z oficjalnego sklepu #VolleyWrocław oraz szaliki. Przyznano dwie nagrody za trzecie miejsce, z powodu równej liczby punktów.