
Polacy lubią sprawiać sobie drobne przyjemności, czasami te przyjemności nie są zresztą takie drobne. Polacy lubią też pomagać! Dlatego istnieje Totalizator Sportowy i jego marka LOTTO. By gra była bezpieczną zabawą, którą radość można sprawić sobie albo innym. Na co dzień i jako tradycyjny element dnia.
LOTTO jako marka parasolowa dla wszystkich gier liczbowych i loterii pieniężnych organizowanych przez Totalizator Sportowy zaistniała na polskim rynku w 1991 r. Było to związane z uruchomieniem systemuumożliwiającego przyjmowanie zakładów online w czasie rzeczywistym. Do kolektur trafiły pierwsze lottomaty. Ostatnie zakłady poza systemem online przeprowadzono w styczniu 1995 r. w kolekturze w Mrągowie.
W całej tej transformacji chodziło o to by było prosto, ale bezpiecznie. Obojętnie w co gramy pod profesjonalny parasolem LOTTO. A w co gramy? Zobaczmy…
To wszystko są gry, które znalazły stałe miejsce w codziennym życiu Polaków. W grze Lotto wyłoniono już ponad 1350 milionerów! (dane z 6 listopada 2025 r.). Te gry pod parasolem LOTTO to przede wszystkim zabawa, co jeszcze ważniejsze – odpowiedzialna! Dla Totalizatora Sportowego bezpieczeństwo graczy to priorytet. Stąd dostępność wyłącznie dla osób pełnoletnich. Jeżeli więc sądzisz, że Twoja gra wymknęła się spod kontroli lub stała się problemem, wejdź na: https://www.totalizator.pl/zaangazowanie/csr#tutaj-otrzymasz-pomoc
We Wrocławiu gra w Lotto ma swoją długą historię, a według dostępnych zestawień łączna suma wygranych w mieście sięga już niemal 150 milionów złotych. To imponujący wynik, który pokazuje, że wrocławianie mają wyjątkowe szczęście do trafiania wysokich nagród.
Bo marka LOTTO jak i Totalizator Sportowy stawiają na odpowiedzialność społeczną. I zaangażowanie w rozwój Polski. Dlatego z każdej złotówki wydanej na gry LOTTO 19 groszy przeznaczane jest na Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej oraz Fundusz Promocji Kultury. Dzięki temu powstają inwestycje pierwszej potrzeby – obiekty sportowe, organizowane są festiwale, finansowane najciekawsze projekty kulturalne. Od 1994 r. spółka przekazała 18 mld zł na wsparcie sportu, a od 2003 r. blisko 4 mld na wsparcie kultury..
